ДРУК НА ЗАПИСНИКАХ ВІД BIG FISH
Короткі нотатки під час зустрічей, записи ідей, планування дня – записники є неодмінною частиною робочого процесу. І хоч щодня з’являється все більше онлайн-альтернатив, якісні друковані записники – незмінна класика.
Використання друкованої промопродукції на конференціях чи переговорах – лише одна з багатьох можливостей для просування бренду. Ми ж створюємо записники і для тих компаній, які хочуть залишити частинку своєї філософії у повсякденному житті клієнтів. А клієнти бувають різними, тож і рішення від Big Fish – щоразу унікальні!
Для цього наші дизайнери підбирають найкращі матеріали, створюють дизайни за стилістикою бренду та продумують додаткову персоналізацію. Ми завжди за нестандартні рішення: друк на форзацах, друк на внутрішніх сторінках, індивідуальне зшивання матеріалу обкладинки, брендування гумки металевим шильдом чи створення та друк закладки-ляссе. Брендовані блокноти можна замовити А6, А5, А4 форматів. Впевнені, що такий підхід знайде місце у серці кожного вашого клієнта!
Якщо ж брендовані записники від рекламної компанії Big Fish – частина вашого корпоративного подарунка, наша команда створить креативне зовнішнє пакування та доставить з усмішкою клієнтам. Виділяйтеся продукцією бренду та креативними ідеями разом з Big Fish!
ЯКІ ТЕХНОЛОГІЇ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО
Брендовані записники – вид продукції, який часто буде під руками ваших клієнтів, а тому потребує вашої уваги та досвіду професіоналів. Залежно від обраного матеріалу та дизайну виробу, ми пропонуємо кілька технологій брендування записників:
- УФ Друк;
- Тиснення (сліпе тиснення (блінтове) та тиснення фольгою);
- Шовкотрафаретний друк;
- Повноколірний друк на обкладинці.
Метод УФ-друку передбачає нанесення логотипа вашої компанії чи слогана за допомогою спеціального принтера й УФ-чорнил. Вони полімеризуються під впливом випромінювання й відтворюють якісне, об’ємне зображення. Цей спосіб радимо клієнтам, які в промокампанії використовують багатоколірні або градієнтні зображення.
Різні види тиснення додають ефектності планерам й записникам, обкладинка яких виготовлена зі шкіри (або її замінника). Зміна текстури з часом не впливає на якість брендування. Навіть через кілька років такий подарунок матиме солідний вигляд.
Технологію сліпого тиснення (його ще називають блінтовим) виконують за допомогою пресу та кліше – металевого штампа майбутнього зображення. Сліпе тиснення залишає поглиблений втиснутий відбиток логотипа, який за кольором трохи темніший, ніж поверхня виробу.
Тиснення фольгою передбачає нанесення заданого зображення під тиском відразу на основу виробу з використанням фольги різного кольору. При зіткненні з поверхнею фольга під дією температури розтоплюється, й у фінальному варіанті ви отримуєте записник з відбитком, який повторює колір обраної фольги. Такий метод пасуватиме в тому випадку, якщо ви прагнете додати особливого блиску на корпоративні вироби.
Шовкотрафаретний друк найкраще підійде для друку кольорових зображень на поверхні записників. Фарбу кожного кольору наносимо окремо з певним часовим проміжком для того, щоб якнайкраще відтворити кольори.
Повноколірний друк на обкладинці здійснюють до етапу складання/формування готового виробу, а, отже, ми можемо зробити зображення на всю обкладинку. Найкраще для цього методу використовувати матеріали на паперовій основі й поєднувати з різними видами ламінації.