ПОДОРОЖІ ТА СПОРТ

Подорожі та спорт

Велику частину нашого повсякденного життя займають подорожі та спорт. Зараз все частіше компанії спонукають своїх працівників до занять спортом та різноманітної фізичної активності на природі. Брендовані сувеніри для подорожей та спорту – це чудова можливість для реклами вашого бізнесу в інших сферах діяльності чи навіть за кордоном. Нанесення логотипа чи слогана на пляшки для води, рушники, футболки для бігу, аксесуари для ігор тощо однозначно піднімає бойовий дух команди і заряджає на успіх та перемогу.

Аксесуари для подорожі з яскравим брендуванням стануть чудовим та потрібним подарунком для партнерів чи колег. Зручні дорожні подушки, маски для сну, валізи, рюкзаки та сумки, бірки для багажу, павербанки, парасолі, гаманці – все це може стати частиною вашого індивідуального корпоративного стилю. Працівники компанії, звісно, стають впізнаваними та вирізняються з-поміж інших.

Для нанесення логотипу на сувеніри ми використовуємо такі технології:

  • тамподрук;
  • гравіювання;
  • ультрафіолетовий друк;
  • шовкодрук.
  • DTF (Direct To Film)  повноколірний друк на текстилі

Метод тамподруку забезпечує якісне нанесення дизайну на усі вироби, виготовлені з пластику. Проте цей метод має обмеження щодо кількості нанесених кольорів. Для повноколірного брендування виробу наша команда технологів використовує метод ультрафіолетового друку, який дозволяє нанести найдрібніше повноколірне зображення як на виріб із металу, так і з тритану і забезпечує довготривалу стійкість зображення.

Ще один із популярних методів брендування сувенірів – гравіювання. Його використовують для нанесення логотипу чи слогана на металевих виробах: термокружках, пляшках для води, паувербенках тощо. За допомогою цього методу можна створити оригінальний індивідуальний іменний подарунок з ініціалами, датою чи будь-яким іншим варіантом за вашими побажаннями.

Шовкотрафаретний друк – це друк через форму, насвіченого зображення на спеціальній сітці.

Відбиток створюється в результаті продавлювання фарби крізь друкувальні елементи форми на матеріал, що потребує брендування. Цей метод дозволяє нанести максимум 4 кольори, але на сувенірній продукції рекомендується використовувати не більше, ніж 3 кольори, зроблені цим методом.