Друк на стрічках

Лента з логотипом замовити. Брендована стрічка атласна замовити. Дизайн стрічки

Стрічки з логотипом – популярний декоративний елемент, який використовують  у повсякденному житті як стильний елемент фірмового подарункового упакування, преспаку, як ручку на брендовані пакети чи як декоративну стрічку для букетів квітів. У рекламно-виробничій компанії Big Fish друк на стрічках здійснюємо на таких матеріалах:

  • сатинові стрічки;
  • репсові стрічки;
  • бавовняні стрічки;
  • атласні стрічки;
  • нейлонові стрічки.

Вони можуть мати різну ширину, колір і довжину. Для свята чи будь-якої події ми пропонуємо брендувати стрічку із сатину або нейлону. Це економний спосіб показати друзям чи колегам свою любов та увагу в урочистий момент. Для оформлення подарунків для партнерів чи welcome-box для новачків рекомендуємо використовувати атласну стрічку з логотипом, яка надасть вашому подарунку довершеного вигляду. Також атласною стрічкою з логотипом можна зав’язувати товар чи подарунок, упакований в брендований папір тіш’ю. Друк на репсовій стрічці популярний у квітковій, весільній сфері та оформленні преспаків. А для екоупакування здійснюємо друк на бавовняній стрічці, щоб все до деталей свідчило про турботу вашого бренду про екологію. Також використання  стрічки з логотипом для брендованих пакетів  є оригінальним рекламним інструментом, коли необхідно підвищити лояльність користувачів ненав’язливо, через деталі упаковки.

Нанести зображення на стрічку у рекламно-виробничій компанії Big Fish можна двома способами способами:

  • шовкотрафаретним друком;
  • термотрансферним друком.

Перший спосіб є прямим, з можливістю використовувати незвичайні фарби. Наприклад, спінені, які створюють ефект тривимірного гумового зображення або написи. Термотрансферний друк на стрічках здійснюється з допомогою текстильного ріббона. Такі вироби можна неодноразово прати без шкоди для зображення.

У використанні брендованих стрічок є безліч переваг, вони допоможуть підвищити статус компанії, клієнти будуть отримувати позитивні емоції від придбання товару, адже використання брендованих стрічок говорить про турботу про покупців.